Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 21.07.2019, 21:05

Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Скадовсь...

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичне обєднання вчителів початкових класів

Аналіз роботи МО за 2014-2015 навчальний рік
Підвищення рівня професійної майстерності вчителя є основним завданням на всіх етапах розвитку школи. Сучасній школі сьогодні потрібний учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. Впоратися з цим завданням можна тільки за умови добре організованої і спланованої роботи методичних об'єднань, так як в системі роботи методоб'єднання одним з провідних напрямів його діяльності є підвищення педагогічної майстерності вчителя без відриву від основного місця роботи. У 2014-2015 н.р. методичне об єднання учителів початкової школи спрямовувало свою роботу на: • удосконалення уроку як основної форми навчально-виховної роботи; • пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів; • впровадження у практику сучасного педагогічного досвіду. Методичну роботу побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності навчально-виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів. На засіданнях МО початкових класів у 2014-2015р.р. розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, велися огляд та обговорення педагогічної літератури, книг, тощо. Засідання МО проводилися щокварталу. У період між засіданнями обговорювалися творчі звіти вчителів, що атестуються, проводилися методичні тижні, індивідуальні та групові консультації для учителів. Педагоги вивчали якість знань, умінь і навичок учнів, рівень їх вихованості. Проводились тижні педагогічної майстерності, методичні оперативки тощо. Члени методичного об єднання вчителів початкових класів працювали над проблемою „Соціалізація учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій ” На засіданнях МО обговорювалися і затверджувалися складені вчителями тексти контрольних робіт, моделі окремих уроків. Члени МО школи відвідували заняття, які проводилися районним МО вчителів початкової школи, брали активну участь у цих заходах. Курсову перепідготовку пройшло 2 вчителів (Кузьмич Г.В. та Шкода М.В.) . Чергову атестацію педагогічних працівників пройшли Кузьмич Г.В., яка підтвердила кваліфікаційну категорію «Спеціаліст 1 категорії» та Юрчук С.І., яка підтвердила звання «Старший вчитель» та здобула кваліфікаційну категорію «Спеціаліст 2 категорії». Аналізуючи роботу методичного обєднання вчителів початкових класів в 2014 – 2015н. р., необхідно відзначити його цілеспрямованість у вирішенні навчально-виховних завдань, визначених проблемою школи: „Соціалізація вчителів та учнів як умова ефективного розвитку освітнього середовища ”. У минулому навчальному році члени МО працювали над вирішенням поставлених завдань перед школою в сучасних умовах з урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу учнів початкових класів. Основною метою було виявлення та максимальний розвиток індивідуально значущих позитивних задатків кожного учня, формування інтересу до пізнання, бажання та вміння навчатись, надання особистості можливості визначитися та реалізуватися в тій галузі діяльності, яка найбільше відповідає її потенціальним здібностям. Для здійснення цієї роботи вирішувалися слідуючи завдання: 1. Вивчення й впровадження в педагогічну практичну діяльність досягнень педагогічної науки. 2. Вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних рекомендацій щодо змісту, форми і методів проведення уроків, виховних заходів. 3. Удосконалення контрольно-оцінювальної роботи вчителів при проведенні різних видів оцінювання. 4. Удосконалення роботи над розвитком особистісних підходів щодо активізації як пізнавальної діяльності. 5. Поновлення і забезпечення навчальних кабінетів виготовленими наочними посібниками, роздатковим матеріалом, зміцнення навчально-матеріальної бази. Для успішної роботи за цим напрямком на засіданнях методичної комісії Юрчук С.І. та Шкода М.В. виступали з доповідями „Психолого-педагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку ” та „Гра, як засіб соціального виховання дітей молодшого шкільного віку ”. Кожного року вчителі початкових класів проводять тиждень педагогічної майстерності. Ця форма методичної роботи передбачає пропаганду передового педагогічного досвіду і ставить за мету впровадження педагогічних знахідок, ознайомлюються з кращими зразками педагогічного досвіду, нестандартними уроками та іншими формами навчально-виховної роботи. Належну увагу вчителі приділяли проведенню екскурсій, спостереженню за природою, залучали дітей до різноманітної трудової діяльності. Були відвідані музеї й театри м.Скадовська та м. Херсону, що сприяло розширенню кругозору дітей та поглибленню знань отриманих на уроках. Вчителі початкових класів велику увагу приділяли виготовленню роздаткового матеріалу для диференційованих завдань, поповненню матеріальної бази кабінетів. Для підвищення свого фахового рівня було здійснено підписку фахових видань „Початкова школа”, „Початкове навчання і виховання”. Згідно Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, в 3 та 4 класах були проведені олімпіади з математики, української мови, природознавства. Адже олімпіади допомагають учням пізнати себе, дають можливість у більшій мірі ствердитися у власних очах та серед оточуючих. Олімпіади служать розвитку творчої ініціативи дитини. Переможцями шкільної олімпіади з математики, української мови, природознавства стали Шпак М., Білоконь Р.(3 кл.) , Присяжна П. та Країла О. (4 кл.). В цьому навчальному році 10 учнів 2-4 класів прийняли участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру-2015», 17 учнів 1 – 4 класів – у Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок-2015» і отримали гарні результати, а учень 3 класу Шпак Максим (вчитель Кузьмич Г.В.) зайняв призове місце у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика. Учні початкових класів мали можливість відвідати гурток „Вишиваночка ” (керівник Пінчук А.М.), де діти вдосконалювали свої здібності, розвивали творче мислення, фантазію. Але в майбутньому потрібно розширити різноманітність гурткової роботи, щоб діти мали більший вибір роботи за інтересами. У листопаді місяці був проведений Тиждень початкових класів. Заходи Тижня початкової школи були складені з урахуванням вікових особливостей молодших школярів. Головна мета заходів Тижня – врахувати особистісно-орієнтований підхід до учнів, зробити справжнє свято для дітей, їхніх батьків, створити атмосферу радості, насолоди від творчості учнів. В рамках Тижня пройшли такі заходи: - виставка дитячих малюнків «У світі казки чарівної» ( 1-4 класи ); - інтелектуальні ігри «У країну загадок», «LG-еврика», «Веселий експрес», «Всезнайко» «Кругозір» ( 1-4 класи ); конкурс «Кольорова математика» ( 1-4 класи ); - години спілкування та бесіди з превентивного виховання: «Мобільні телефони: користь і шкода», «Палити – здоров’ю шкодити», «Шкідливі звички», «Що ми повинні знати про грип»; - вистави за мотивами українських народних казок «Колосок» та «Коза-дереза». ( 3-4 класи ); - вікторина «Що? Де? Коли?» (1-2 класи ). Протягом навчального року в школі проводилася акція „Дай руку першокласнику” в ході якої були проведені заходи: створена творча група „Школа майбутнього першокласника”, де вчителі початкових класів опрацювали нормативні документи; практичний психолог провела лекцію для батьків та вчителів „Адаптація дитини до школи”; було виготовлено інформаційний куточок для батьків; проведено батьківські збори майбутніх першокласників на тему „Ваша дитина йде у 1 клас”; неодноразово проводився День відкритих дверей, консультації та анкетування для батьків майбутніх першокласників. При плануванні роботи «Школи майбутнього першокласника» в 2015-2016 н. р. необхідно окремо спланувати роботу з дітьми, що не відвідують дитячий дошкільний заклад, так і з тими, хто відвідують. Налагодити роботу із дошкільним навчальним закладом з питань взаємовідвідування навчальних занять вчителів та вихователів, не на достатньому рівні здійснювався аналіз програм дошкільних закладів. Вчителі початкових класів працювали над підвищенням науково-теоретичного рівня викладання навчальних предметів, впровадженням інноваційних технологій в практичну роботу, оволодінням нетрадиційними формами проведення уроку, застосовуючи інтерактивні технології. Зосереджували увагу на підвищенні рівня навчальних досягнень учнів, зокрема грамотного, виразного, чіткого мовлення, мовчазного читання, уміння розв’язувати задачі. Відкриті уроки класоводи проводили в нетрадиційній формі. Це дає змогу емоційно збагачувати навчально-виховний процес, запобігає втомлюваності дітей, посилює інтерес до навчання. Відкриті уроки та виховні заходи продемонстрували високий рівень роботи вчителів, були проведені на високому науково-методичному рівні. Протягом 2014-2015н. р. вчителі початкових класів проводили відкриті уроки з предметів, проводили Тиждень знань в початковій ланці „Джерела мудрості”, Олімпійський тиждень, брали участь у Тижні педагогічної майстерності. Таким чином, правильно організована робота МО дає можливість забезпечувати неперервність педагогічної освіти, здійснювати прогноз щодо обсягів і напрямів професійної підготовки вчителів, формує потребу і здатність особистості до самонавчання, що є надзвичайно актуальним на сучасному етапі розбудови українського суспільства й закріплено у «Національній доктрині розвитку освіти України у XXІ столітті». В новому 2015 – 2016 н. р. всю роботу методичної комісії вчителів початкових класів буде спрямовано на виконання науково-методичної проблеми „Ігрова діяльність молодшого школяра як сприятлива умова для соціалізації особистості ” З цією метою діяльність вчителів початкових класів буде спрямована на виконання таких завдань: - здійснення інформаційно-нормативного, методичного забезпечення вчителів; - вдосконалення науково-теоретичного, психолого-педагогічного, загально-дидактичного, методичного забезпечення вчителів; - створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й теоретичної діяльності вчителів початкових класів; - впровадження найефективніших технологій, методик і технік навчання та виховання молодших школярів; - вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду; - створення умов самореалізації особистісно-орієнтованого навчання у всіх видах діяльності, їх духовного та інтелектуального розвитку молодших школярів. Головна мета: виявлення та максимальний розвиток індивідуально значущих позитивних задатків кожного учня, формування інтересу до пізнання, бажання та вміння навчатися, надання особистості можливості визначатися та реалізовуватися в тій галузі діяльності, яка найбільше відповідає її потенційним здібностям.
Науково-методична проблема, над якою працює школа:
«Соціалізація вчителів та учнів як умова ефективного розвитку освітнього середовища»
Науково-методична проблема, над якою працює методична комісія:
«Ігрова діяльність молодшого школяра як сприятлива умова для соціалізації особистості»

Основні завдання методичного об'єднання вчителів початкових класів на 2015/2016 навчальний рік

- підібрати зміст навчання відповідно меті навчально-виховного процесу;
- формування такого рівня соціальної зрілості учнів, який буде достатнім для забезпечення їхньої самостійності;
- розвивати інтелектуальні здібності дитини: її мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, уяву;
- разом із батьками допомогти учням реалізувати свій творчий потенціал;
- зберегти здоров’я та емоційний стан кожної дитини;
- забезпечити дітям можливість набувати навчальних, етичних і практичних навичок для успішної майбутньої діяльності в демократичному суспільстві;
- працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Ігрова діяльність молодшого школяра як сприятлива умова для соціалізації особистості»;
- на базі кабінету ІКТ всім вчителям провести щонайменше 4 уроки;
- брати активну участь у заходах щодо відзначення 98-ї річниці з дня народження В.О.Сухомлинського;
- засобами навчальних предметів та спецкурсів за вибором включати школярів у безпосереднє спілкування з природним та соціальним середовищем;
- разом із шкільним психологом продовжити роботу над створенням бази даних обдарованих дітей в початкових класах;
- формувати в учнів навички спілкування та співпраці й виховувати ті людські якості, уміння, які необхідні в спілкуванні й спільних справах.
Зміст роботи МО на 2015-2016 н.р.

Пошук
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
center

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz