Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 18.08.2019, 02:43

Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Скадовсь...

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіт керівника

      У  своїй діяльності протягом звітного періоду, як директор школи, я керувалася Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

       В червні-серпні місяці здійснено уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до 18 років. До 15 серпня дані списки оформляються згідно вимог Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646. Педагогічними працівниками закладу проведено перепис дітей мікрорайону.

      Станом на 05.09.2015 року в закладі навчалось 149 учнів.

      У школі укомплектовано 10 класів. Із-за відсутності відповідної кількості учнів немає 11 класу. На індивідуальному навчанні навчається 5 учнів: 10 клас – 1 учениця, 8 клас – 1 учениця, 5 клас – 1 учень, 3 клас – 1 учениця, 2 клас – 1 учень.

       В листопаді місяці школа пройшла Державну атестацію. Протягом навчального року на базі школи проведений районний  семінар вчителів фізкультури  (Свіріпчук С.С.), працює опорна школа з географії (Шевченко Т.В.)

       Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені всі умови для отримання знань учнями. Обладнано 3 кабінети мультимедійними проекторами (історія, математика, англійська мова). В кабінеті географії встановлено сучасний мультимедійний комплекс. Постійно удосконалюється забезпечення навчального закладу Інтернетом. Сьогодні в школі в багатьох кабінетах є доступ до Інтернету. Це стало можливим за співпраці з шефами та батьками учнів.

   

     Вчителі та учні приймають активну участь у районних та обласних конкурсах. 

 

Петренко Денис – 9 клас, ІІІ місце в районному етапі олімпіади з біології;

Бабенко Дмитро – 8 клас, ІІ місце в районному етапі олімпіади з християнської етики;

Шпак Максим – 4 клас, ІІ місце в конкурсі знавців української мови ім.Петра Яцика

 

Спортсмени

Районні змагання з легкої атлетики

 

Попов Микола

- І місце   біг  – 400 м

 

Мороз Каріна

- ІІ місце стрибки у довжину з розбігу

Керівник Свіріпчук О.О.

 

Білоконь Юлія

- І місце біг – 100 м           Керівник Свіріпчук О.О.

 

Толстой Сергій

- ІІІ місце біг – 100 м        Керівник Свіріпчук О.О.

 

Шевєлєв Владислав

- І місце спортивна ходьба

 

 

Районні змагання з волейболу (юнаки)

- ІІ місце

  Участь у збірній команді Скадовського району в обласних змаганнях

 

Відкрита першість Скадовського філіалу Херсонського вищого училища фізичної культури з футболу

- І місце 

 

Учасники збірної команди з футболу Скадовського району:

Попов В., Попов М., Мельниченко П., Толстой С.

 

Учні школи входять до складу збірних команд Скадовського району і представляють їх на обласних змаганнях.

 

 

Всеукраїнські інтерактивні конкурси

 

 

Всеукраїнський інтерактивний природничий  конкурс «Геліантус»

13 сертифікатів

Керівники – Шевченко Т.В., Рубан А.В., Бурячковська О.В.

 

 

Всеукраїнський інтерактивний  конкурс з української мови «Соняшник»

24   сертифікати

Керівник Білоконь К.А.

 

 Найбільша заслуга в цьому вчителів школи, які вчили даних учнів та готували до олімпіад.

 Директор школи Шевченко Т.В. приймала участь у міжнародній педагогічній раді «Просвіта без меж»  у м.Мінськ.

 Виховна робота проводилася згідно плану виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи були організовані і проведені на    високому рівні шкільні свята.

 Традиційними заходами в школі стали: День здоров’я, Джура, Масляна, Козацький гарт, свято Осені, свято Хліба, туристичні змагання, зустрічі з воїнами АТО та інші.

 З метою задоволення потреб і інтересів учнів у 2015-2016 н.р. було організовано роботу гуртків,  працювали секції з волейболу, футболу, атлетичних видів спорту та інші.

 Всі вчителі, які ведуть курси за вибором, гурткові заняття, факультативи мають належну професійну підготовку. Для здійснення навчального плану школа має необхідне кадрове, методичне та матеріально-технічне забезпечення.

 Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на національне патріотичне виховання, виховання любові до Батьківщини, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у        досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого села.

  З метою підтримання порядку в школі та інформування учнів про новини шкільного життя, щопонеділка проводиться загальношкільна лінійка, де черговий клас звітує про чергування за тиждень та підводить підсумки перевірки стану чистоти класних кімнат; учнівське самоврядування підводить підсумки роботи за тиждень та оголошує план роботи на наступний тиждень, відповідно плану виховної роботи та календаря пам’ятних дат.

  Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

З метою зміцнення матеріально-технічної бази закладу укладено договір з районним центром зайнятості про відповідальне збереження та безоплатне користування програмно-апаратного комплексу «Профорієнтаційний термінал».

Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які приклали максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці школи до нового навчального року і виконали їх якісно та вчасно.

 Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Проте, для збереження тепла та підтримання температурного режиму дирекція школи з батьківським комітетом працює над поступовою заміною вікон. В цьому році влітку буде замінено 1 вікно (випускники 9 класу), здійснено ремонт покрівлі за кошти шефів та батьків.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню коридорів і класних кімнат, в якому беруть участь як школярі так і всі працівники закладу. Шкільне подвір'я доглянуте.

Навчальний заклад до нового навчального року буде практично готовий. Шефи школи виділили для поточного ремонту 5 тис.грн.

Протягом 2015 – 2016 н. року до роботи закладу залучено додаткові джерела фінансування.

Залучено  благодійні внески  батьків на поточний ремонт по підготовці школи до нового навчального року.

Придбано:

1. Створення кімнати патріотичного виховання та коридору слави «Небесної сотні» - 2 261 грн.

2. Придбання миючих та дезинфікуючих засобів – 1 760 грн.

3. Канцтовари – 1 358 грн.

4. Господарські товари – 4 062 грн.

5. Матеріали для естетичного оформлення школи, участь в районних конкурсах – 1 543 грн.

6. Організація та оформлення святкових заходів у школі – 1 589 грн.

7. Медичний кабінет – 619 грн.

8. Обслуговування та придбання в комп’ютерний клас – 2 551 грн.

9. Підписка періодичної преси та придбання методичної літератури – 885 грн.

10 Інше – 67 грн.

В районному відділі освіти оприходувано матеріалів і товарів згідно актів на суму

16 695 грн. 57 коп.:

- Акт №1 від 25.08.2015 року – 309 грн.

- Акт №2 від 01.09.2015 року – 1 666 грн. 20 коп.

- Акт №3 від 01.09.2015 року – 1 386 грн. 20 коп.

- Акт №4 від 01.10.2015 року – 2 037 грн. 41 коп.

- Акт №5 від 05.11.2015 року – 3 506 грн. 40 коп.

                                               Всього 8 905 грн. 21 коп.

 

- Акт №1 від 04.02.2016 року – 2 619 грн. 40 коп.

- Акт №2 від 04.03.2016 року – 197 грн. 86 коп.

- Акт №3 від 09.03.2016 року – 1 988 грн. 55 коп.

- Акт №4 від 14.04.2016 року – 2 984 грн. 55 коп.

                                             Всього 7 790 грн. 36 коп.

 

    Зокрема придбано:

1.Люстри для вчительської (4 штуки) – 840 грн.

2.Карниз в учительську – 200 грн.

3.Канцтовари (подарунок для дітей Донеччини) – 0 грн.

4.Миючі засоби для їдальні – 1 067 грн.

5.Медикаменти – грн.

          6.Фотообої  (хата, тин) – 265 грн.

          7.Фотографії для алеї памяті – 190 грн.

          8.Книга «Стандарти освіти…» - 120 грн.

          9.Ремонт принтера – 150 грн.

10.Дрель – 450 грн.

11.Заміна плати принтера – 350 грн.

12.Стенд пластиковий «Герб України» - 118 грн. + 28 грн.= 146 грн.

13.Стенд пластиковий «Небесна сотня» - 340 грн. + 50 грн. (доставка) = 390 грн.

14.Тканина (мішковина) для стендів – 222 грн. + 40 грн. (доставка) = 262 грн.

15.Таблички на кабінети – 523 грн. + 50 грн. (доставка) = 573 грн.

16.Рамки для виставки «Алея памяті» - 277 грн. +50 грн. (доставка) – 327 грн.

                                17. Замок врізний – 180 грн.

          18. Журнал «Пожежна та техногенна безпека» - 330 грн.

                               19. Тканина для офрмлення залу – 260 грн.

                                20. Підписка газети «Чорноморець» - 148 грн.

                                21. Профіль (ремонт туалету) – 150 грн.

                                22. Матеріали до комп’ютерів (крони, батарейки) – 240 грн.

                               23. Підписка газет «Джерела», «Таврійський вісник» - 276,65 грн.

                               24. Методична література – 131 грн.

                              25. Пробковий стенд – 285 грн. + 47 грн. (доставка)

                              26. Стенд в учительську «Профспілковий вісник» - 458 грн.

та інше.

   Протягом року школа забезпечувалася за рахунок батьківських коштів миючими та дезинфікуючими засобами, засобами для роботи комп’ютерів (чорнило, папір).

   Інформація про використання коштів висвітлюється на сайті школи.

   У 2015-2016 навчальному році чисельність працівників закладу становить: педагогічних працівників – 19 чоловік; обслуговуючого персоналу – 15 чоловік.

Спеціаліст

ІІ

категорія

І

категорія

Вища

категорія

“Старший учитель”

“Учитель - методист”

2

7

7

3

2

2

10%

37%

37%

16%

10%

10%

 

    Атестація педагогічних працівників 2015-2016 навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи, який передбачає: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників; закріплення вчителів за членами адміністрації школи; виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками адміністрації, профкому, членами атестаційної комісії; складання графіку проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів; вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі та серед учнів.

   Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

   Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників навчального закладу дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на  достатньому рівні.

  За кошти районного бюджету отримують гаряче харчування учні з малозабезпечених сімей 1-4 -х класів і діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування 1-10 класів. Всього 18 учнів.

   Питання організації харчування учнів школи потребує вирішення.

   Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань.

    У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

   Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці.

   Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.

Завгоспом систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

     В школі постійно приділяється увага дітям-сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

     В школі наказом директора створюється щорічно профілактична рада. Вона працює на підставі розробленого Положення про профілактичну раду. На засідання профілактичної ради запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушують дисципліну на уроках та їх батьки.

     Практичним психологом школи проводяться корекційно-розвиваючі заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови. Разом з тим  за звітний період траплялися поодинокі випадки протиправної поведінки учнів, зокрема: тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з органами внутрішніх справ, сім`ї і молоді на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Скадовського МВ УМВС не має учнів школи.   

   Практичний психолог Сидорова І.В. веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

    Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

    Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються невтішними показники травматизму дітей, особливо на уроках фізкультури та у позаурочний час. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

   Вивчаючи стан травматизму серед дітей, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

   Залишається проблемою травмування учнів в позаурочний час.

   Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо

профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

    Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування.

    Однією з традиційних форм роботи з батьками є батьківський лекторій. Тематика лекцій підбирається із врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторію бере участь адміністрація навчального закладу, практичний психолог,  запрошуються працівники Скадовського МВ УМВС, Скадовської районної поліклініки, центру зайнятості, відділу юстиції.

    В школі заведений журнал обліку звернень громадян. На батьківських зборах батьки мають можливість письмово висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу анонімно. Створено батьківський комітет, який підтримує і розвиває матеріально-технічну базу школи.

    На закінчення, дозвольте подякувати всім вам і тим,  хто причетний до нашої школи і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить собі сьогодні педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

 

               Р і ш е н н я

 батьківських зборів від 30 травня 2016 року

 

  1. Роботу керівника школи вважати -  «задовільною».
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
center

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz